Spread the love
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

ابتدائی طور پر پیسہ کمانے والے بلاگ کا آغاز کیسے کریں


آپ اگر بلاگ شروع کرنا چاہتے ہیں تو  یہ آپ کی زندگی کا ایک بہترین فیصلہ ہوگا کہ   میں آپ کو بلاگ شروع کرنے کے بہت سے فوائد بتا سکتی ہوں۔

کچھ سال پہلے ، اگر آپ کے پاس ای میل پتہ نہ ہوتا تو آپ کی کوئی شناخت نہیں تھی۔  5 سال پہلے فیس بک یا ٹویٹر اکاؤنٹ رکھنا لازمی ہو گیا تھا۔

اگلے 5 سالوں میں ، آپ کا بلاگ آپ کی شناخت بن جائے گا۔

تاہم یہی وجہ نہیں ہے کہ میں آپ کو بلاگ شروع کرنے کے لئے قائل کرنا چاہتی ہوں۔ بلکہ سب سے اہم وجہ یہ ہے کہ آپ کا بلاگ، آپ کے لیے مستقل طور پر پیسہ کمانے کا ذریعہ بن سکتا ہے۔
 

آسان مراحل میں بلاگ کیسے شروع کیا جائے۔

تاہم ، اس سے پہلے کہ میں آپ کو یہ آسان اقدامات بتاؤں ، میں آپ کے کچھ عام شکوک و شبہات کو دور کرنا چاہتی ہوں۔

آپ کو ایک مفت بلاگ کے ساتھ شروع کیوں نہیں کرنا چاہئے؟

اگر آپ الجھن میں ہیں یا کسی جگہ سے یہ سنا ہے کہ بلاگ شروع کرنا مفت ہے ، تو میں آپ کو سمجھانے میں صرف آپ کے چند منٹ لوں گی  کہ واقعی ایسا نہیں ہے۔

بلاگر ، وِکس ، ورڈپریس ڈاٹ کام ، اور دیگر ایسی سائٹیں ہیں جو آپ کو ایک مفت بلاگ دیتی ہیں لیکن ایک مفت بلاگ میں بہت سی حدود ہوتی ہیں۔

آپ کے بلاگ کو سب ڈومین جیسے ہوسٹ نام.بلاگ اسپاٹ ڈاٹ کام یا yourname.wix.com پر ہوسٹ کیا جائے گا جو لمبا اور پڑھنے میں مشکل ہوتا ہے لیکن آپ کا بلاگ ڈاٹ کام کی طرح مختصر اور آسان نہیں ہوتا ہے۔
آپ کے مؤکل ، آپ کے مشتھرین اور سب سے اہم بات یہ ہے کہ آپ کے قارئین آپ کو سنجیدگی سے نہیں لیتے ہیں۔
آپ کے بلاگ کو ڈیزائن اور منیٹائز کرنے کے لئے بہت سی حدود ہیں۔
آپ کے تمام مواد کو بالآخر مفت بلاگنگ پلیٹ فارم کے ذریعے کنٹرول کیا جاتا ہے۔  اگر آپ کا مواد یا مفت بلاگ حذف کردیں تو آپ کچھ نہیں کرسکتے ہیں۔
بلاگر ، وِکس اور یہاں تک کہ ورڈپریس ڈاٹ کام ، وغیرہ جیسے مفت بلاگنگ پلیٹ فارم میں یہ مسائل ہیں۔

اس کے علاوہ ، میں سیکڑوں بلاگرز کو جانتی ہوں جنہوں نے مفت پلیٹ فارم سے آغاز کیا ، جب وہ مفت سے ادائیگی کے پلیٹ فارم پر شفٹ کرنا چاہتے تھے (جب انہیں کچھ جواب ملا تو) ، اور یہ کتنا بوجھل تھا۔

اور نہ صرف تبدیلی کا مسئلہ ، بلکہ فری سے اپنے ذاتی میزبان بلاگ میں منتقل کرنے میں ناظرین ، ٹریفک اور آمدنی سے بھی محروم ہوگئے۔

لہذا ، میں آپ کو ایک بہت معتبر ویب ہوسٹ کے ساتھ ورڈپریس ڈاٹ آر کے ساتھ ایک ادا شدہ بلاگ کا مشورہ دیتی  ہوں۔

نیز ، ایک سال کے لئے اس کی قیمت $ 20 سے زیادہ نہیں ہے۔

اب آپ کا بلاگ شروع کرنے کا وقت آگیا ہے۔

بلاگ کیسے شروع کریں


یہ 6 آسان اقدامات ہیں جو آپ کے بلاگ کو شروع کرنے میں مدد فراہم کریں گے۔

  1. * بلاگنگ پلیٹ فارم کا انتخاب کریں
  2. * ڈومین کا نام کیسے منتخب کریں
  3. * اپنے بلاگ کیلئے میزبان منتخب کریں
  4. * اپنا بلاگ ترتیب دیں
  5. * اپنے بلاگ کو ڈیزائن کریں
  6. * اپنے بلاگ سے پیسہ کمانا شروع کریں

1. بلاگنگ پلیٹ فارم کا انتخاب


انٹرنیٹ پر بہت سے بلاگنگ پلیٹ فارم ہیں جیسے ورڈپریس ، بلاگر ، ٹائپ پیڈ ، وِکس ، جملہ ، ڈروپل وغیرہ۔ لیکن wordpress.org بہت ساری اچھی وجوہات کی وجہ سے پچھلے کچھ سالوں سے سب سے اہم بلاگنگ پلیٹ فارم ہے۔

میرے بلاگ سمیت دنیا کے 90٪ بلاگ ورڈپریس کا استعمال کرتے ہیں۔ 

آئیے مزید وجوہات کی جانچ کرتے ہیں

* یہ مفت ہے

* ورڈپریس کا استعمال کرتے ہوئے بلاگ بنانا بہت آسان ہے۔

* آپ 5000 مفت اور معاوضہ ورڈپریس تھیمز کی مدد سے کسی بھی قسم کی ویب سائٹ ڈیزائن کرسکتے ہیں۔

* یہ 50،000 مفت پلگ ان پیش کرتا ہے جو آپ کے بلاگ کو بہت تیز اور موثر بناتا ہے۔

* آپ ورڈپریس فورم یا دوسرے بلاگز پر تقریبا کسی بھی عنوان پر مدد حاصل کرسکتے ہیں۔

WordPress.orgیہاں میں

کے بارے میں بات کر رہی ہوں نہ کہ مفت بلاگنگ پلیٹ فارم ورڈپریس ڈاٹ کام کے بارے میں۔

یہ ایک سافٹ ویئر ہے اور یہ مفت ہے۔  اس WordPress.org پلیٹ فارم کو استعمال کرنے کیلئے آپ کو ڈومین اور ہوسٹنگ خریدنے کی ضرورت ہے۔

2. ڈومین کا نام کیسے منتخب کریں


سمجھداری سے اپنے ڈومین کا نام منتخب کریں۔  آن لائن

لرنگ پوائنٹ ڈاٹ کام(onlinelearningpoint.com)میرے ڈومین کا نام ہے اور کوئی بھی یہ بلاگ سمجھ سکتا ہے کہ کسی بھی موضوع سے متعلق آن لائن سیکھنے کے بارے میں کچھ ہے۔

اس ڈومین کے بارے میں ایک اور اہم چیز یہ ہے کہ اس کا تلفظ اور یاد رکھنا آسان ہے۔

لہذا آپ اس طرح سے ڈومین نام کا انتخاب کرتے ہیں تاکہ لوگ نام سے ہی آپ کے بلاگ کے عنوان کو سمجھ سکیں۔

اگر آپ کوکنگ بلاگ شروع کرنا چاہتے ہیں تو ، اس کا نام کھانا پکانے سے متعلق ہونا چاہئے ، اگر اسپورٹس بلاگ ہے تو کچھ کھیل سے متعلق ہونا چاہئے ، اگر اس کا تعلق ٹیکنالوجی سے ہے تو کچھ ٹیک سے متعلق نام ہونا چاہئے۔

ای میل ایڈریس کی طرح ، اپنی پسند کا ڈومین نام لینا بھی مشکل ہے ، لہذا آپ کو فہرست تیار کرنے کی ضرورت ہے اور پھر دستیابی کو چیک کرنا ہوگا۔

دستیاب ڈومینز سے ، آپ بہترین کو حتمی شکل دے سکتے ہیں۔

آپ کو بہت سے ڈومین ایکسٹینشنز مل سکتے ہیں جن کے علاوہ ‘.com’ کے علاوہ بھی ہوسکتے ہیں۔  دیگر عام ڈومین ایکسٹینشنز میں سے زیادہ تر .org ، .net ، .co.uk ، .co.in ، .info وغیرہ ہیں۔ ڈومین بکنگ کے وقت آپ سب چیک کرسکتے ہیں۔

3. اپنے بلاگ کے لئے میزبان منتخب کریں
جیسا کہ میں نے آپ کو بتایا ، ورڈپریس ڈاٹ آر ایک سافٹ ویئر کے سوا کچھ نہیں ہے۔  آپ اپنی ویب سائٹ صرف سافٹ ویئر استعمال کرکے نہیں بنا سکتے ہیں۔  آپ کو ایک ویب ہوسٹنگ کی جگہ کی ضرورت ہے جہاں آپ ورڈپریس سافٹ ویئر انسٹال کرسکتے ہیں۔

جس طرح آپ کو اپنی فائلیں ، تصاویر اور ویڈیوز ذخیرہ کرنے اور دیکھنے کے ل mobile اپنے موبائل اور پی سی میں جگہ کی ضرورت ہے ، اسی طرح آپ کو اپنے بلاگ ، تصاویر اور ویڈیوز کا مواد اسٹور کرنے کے لئے ویب ہوسٹنگ کی ضرورت ہے۔

اپنے ڈومین کا نام استعمال کرنے اور اسے دنیا تک قابل رسائی بنانے کے لیے  آپ کو ویب ہوسٹنگ خریدنے کی ضرورت ہے۔

میں نے پچھلے 8 سالوں میں سیکڑوں بلاگ بنائے ہیں ، اور میں نے تقریبا تمام ویب ہوسٹنگ فراہم کنندگان کا استعمال اور تجربہ کیا ہے۔

ایک قابل اعتماد ہوسٹنگ جو مجھے ملا اس میں سے ایک بلیوہوسٹ سے ہے۔

یہاں تک کہ ورڈپریس ڈاٹ آر جی اور دوسرے اعلی بلاگرز www.hosterpk.com کی سفارش کرتے ہیں۔ www.bluehost.com  بھی ایک بہت اچھا مگر مہنگا ہوسٹ ہے

4. اپنا بلاگ سیٹ اپ کریں
آپ اپنی ہوسٹنگ کمپنی کی ویب سائیٹ ملاحظہ کریں ،  آپ کے لئے یہ سمجھنا مشکل نہیں ہوگا کہ کہاں سے آغاز کرنا ہے۔  “ابھی شروع کریں” کے بٹن پر کلک کریں۔  اس کے بعد آپ ہوسٹنگ پلان کا صفحہ دیکھیں۔

1. اپنے ہوسٹنگ پلان کا انتخاب کریں
منصوبے کی 3 اقسام ہیں۔  اگر آپ صرف 1 بلاگ شروع کرنے کا سوچ رہے ہیں تو ، پھر آپ کے لئے ‘بنیادی’ کافی ہے لیکن اگر آپ مستقبل میں مزید بلاگ بنانا چاہتے ہیں تو ، آپ ‘اعظم’ کا انتخاب کرسکتے ہیں کیونکہ آپ ایک ہی ہوسٹنگ میں متعدد بلاگ استعمال کرسکتے ہیں۔  یہاں تک کہ آپ مفت میں ڈومین رازداری حاصل کرتے ہیں۔

اپنا منصوبہ منتخب کرنے کے لئے منتخب کریں پر کلک کریں۔

2. اپنا ڈومین نام ٹائپ کریں
اگلا یہ آپ سے اپنے ڈومین کا نام ٹائپ کرنے کو کہتے ہیں۔  میں نے پہلے ہی یہ بات کی ہے کہ آپ کے بلاگ کے لئے ڈومین نام کیسے منتخب کریں۔  اگر آپ کے ذہن میں کچھ ہے تو پھر اسے ‘نئے ڈومین’ میں داخل کریں اور دستیابی کی جانچ کریں۔

مثال کے طور پر ، میں ایک ٹیکنالوجی بلاگ بنانا چاہتا ہوں۔  بہت سارے آزمائش کے بعد ، میں اپنا ڈومین نام ‘ٹیک ورلڈ ڈاٹ کام’ حتمی شکل دیتی ہوں۔

آپ اپنے ڈومین کے لئے مختلف نام آزما سکتے ہیں اور اگر آپ کسی ڈومین کو حتمی شکل دیتے ہیں تو پھر “اگلا” پر کلک کریں۔

اگر آپ کے پاس کسی اور ڈومین رجسٹرار کے ساتھ موجودہ ڈومین ہے تو آپ اسے بلیو ہسٹ ہوسٹنگ کے ذریعہ استعمال کرسکتے ہیں۔  آپ اس ڈومین کا نام “میرے پاس ایک ڈومین نام ہے” فیلڈ میں ٹائپ کرسکتے ہیں اور ‘اگلا’ پر کلک کرسکتے ہیں۔  پھر بلیو ہسٹ کے ذریعہ فراہم کردہ اپنے ڈومین کے نام سرور کو اپ ڈیٹ کریں۔

ڈومین ایکسٹینشنز .com کے علاوہ بھی ہیں۔  صرف ‘.com’ ڈومین توسیع کا استعمال کرنا ضروری نہیں ہے۔  مندرجہ بالا شبیہہ میں دکھایا گیا ہے کے طور پر آپ دیگر ایکسٹینشن جیسے. نیٹ ، .org ،. انفو اور دیگر کو آزما سکتے ہیں۔

اگر آپ بعد میں اپنے ڈومین کا نام منتخب کرنا چاہتے ہیں تو پھر “بعد میں منتخب کریں” کے لنک پر کلک کریں اور پھر اپنے بلو ڈوائس اکاؤنٹ ڈیش بورڈ سے بعد میں اپنے ڈومین کا انتخاب کریں۔

3. سائن اپ کا مکمل عمل
بلاگ شروع کرنے کا اگلا مرحلہ آپ کی رجسٹریشن مکمل کر رہا ہے۔  آپ کو اپنی معلومات اور دیگر باضابطہ معلومات دینے کی ضرورت ہے۔

آپ اپنے گوگل اکاؤنٹ کے ساتھ سائن اپ کر کے اپنی معلومات درج کرسکتے ہیں۔

4. اپنا منصوبہ منتخب کریں
اب آپ اپنا منصوبہ منتخب کریں۔  میں آپ کو months 36 مہینوں میں خریدنے کی سفارش کرتی ہوں

آپ کو تمام منصوبوں کے لئے ‘آئیے انٹس انکرپٹ SSL’ مفت ملے گا۔  ایس ایس ایل آپ کی سائٹ کو ” HTTP ” سے ” https ” تک بنا دے گا۔  جب لوگ آپ کی سائٹ پر جاتے ہیں تو ، ان کا براؤزر انہیں بتاتا ہے کہ یہ ایک محفوظ ویب سائٹ ہے۔  اس سے آپ کے پڑھنے والوں میں اعتماد پیدا ہوتا ہے۔

آپ کو سائٹ لاک سیکیورٹی ، کوڈگراڈ بنیادی اور بلیو ہسٹ SEO ٹولز خریدنے کی ضرورت نہیں ہے۔  بس تمام چیک باکس کو غیر نشان بخشیں تاکہ آپ کو کل قیمت مل سکے۔

آپ ‘ڈومین پرائیویسی پروٹیکشن’ خرید سکتے ہیں جو آپ کو اسپامر سے بچانے میں مدد کرتا ہے۔  اگر آپ یہ نہیں چاہتے ہیں تو ، اس کو بھی غیر منتخب کریں۔

5. اپنے بلاگ کو شروع کرنے کا حکم دیں
اگلا ، نیچے سکرول کریں اور اپنے کریڈٹ کارڈ کی تفصیلات درج کریں۔  آپ اپنے پے پال اکاؤنٹ کے ذریعہ بھی ادائیگی کرسکتے ہیں۔  جو بھی آپ کو اپنے کے لئے موزوں لگتا ہے اس کا انتخاب کریں۔

پھر ‘سروس کی شرائط’ کے بٹن کے چیک باکس پر نشان لگائیں اور آرڈر کو مکمل کرنے کے لئے ‘جمع کروائیں’ کے بٹن پر کلک کریں۔

اس کے بعد آپ اگلے صفحے پر جائیں جہاں پہلا قدم اپنے بلاگ کو شروع کرنے کی طرف ہوسٹنگ خریدنے کے لئے  ہوسٹ آپ کا استقبال کرتا ہے۔

6. اپنا پاس ورڈ بنائیں
اب اپنا پاس ورڈ بنانے کے لئے گرین بٹن پر کلک کریں۔

ایک مضبوط پاس ورڈ بنائیں۔  اگر آپ کا پاس ورڈ کمزور ہے تو  ہوسٹ آپ کو تجویز کر دے گا۔

‘اگلا’(next) بٹن پر کلک کریں۔

اگلے صفحے پر ، آپ سے اپنے بلاگ کے لئے ایک تھیم منتخب کرنے کے لئے کہا جائے گا۔

اگر آپ کو اپنے بلاگ کے لئے کوئی تھیم پسند ہے تو ، آپ ابھی منتخب کرسکتے ہیں ، بصورت دیگر ، بعد میں اپنے تھیم کا انتخاب کرنے کے لئے نیچے دیئے گئے “اسکیپ”(skip) بٹن پر کلک کریں۔

آپ کو اگلے صفحے پر لے جایا  جائے گا

اگر آپ نے مرحلہ 2 میں مذکورہ بالا اپنے ڈومین کا نام منتخب کیا ہے تو  ہوسٹ اپنے بلاگ کو عارضی ڈومین پر 12-24 گھنٹوں کے لئے میزبانی کرتا ہے۔

یہاں تک کہ اگر آپ نے ‘بعد میں منتخب کریں’ کا انتخاب کیا ہو تب بھی ، آپ کے بلاگ کو عارضی ڈومین پر میزبانی کی جائے گی ، اور جب آپ بعد میں اپنا ڈومین بک کرتے ہیں تو ، یہ خود بخود عارضی ڈومین کو ہٹاتا ہے اور آپ کا اپنا منتخب کردہ ڈومین شامل کردیتی ہے۔

اب آپ اپنا بلاگ بنانا شروع کرسکتے ہیں۔

یہاں آپ یا تو ‘اسٹارٹ بلڈنگ’ پر کلک کرکے اپنے ورڈپریس بلاگ ڈیش بورڈ پر جا سکتے ہیں یا پھر ‘میرے  ہوسٹ اکاؤنٹ میں جائیں’ پر کلک کرکے اپنے  ہوسٹ اکاؤنٹ میں جا سکتے ہیں۔

آپ کا ہوسٹ اکاؤنٹ کا ڈیش بورڈ تیار ہو چکا ہے۔

آپ اس صفحے سے براہ راست اپنے بلاگ کے اپنے ورڈپریس اکاؤنٹ میں لاگ ان کرسکتے ہیں۔

اب ہم آپ کے بلاگ کو شروع کرنے کا اگلا اہم حصہ دیکھیں گے۔


5. اپنے بلاگ کو ڈیزائن کریں
آپ کو اپنا بلاگ بنانے کے فورا بعد کچھ انتہائی اہم کام کرنے کی ضرورت ہے

1.تصدیق مکمل کریں
اگر آپ نے اوپر مرحلہ 2 ‘اپنا ڈومین نام ٹائپ کریں’ میں ایک نیا ڈومین منتخب کیا ہے ، تو آپ کو  تصدیقی ای میل موصول ہوگا۔  اپنا ای میل کھولیں اور اپنے ڈومین کو active کرنے کے لیے “” اپنے ای میل کی تصدیق کریں “کے لنک پر کلک کریں۔

پھر اپنے ہوسٹ اکاؤنٹ سے “ورڈپریس میں لاگ ان” پر کلک کرکے ورڈپریس اکاؤنٹ میں لاگ ان کریں۔

لاگ ان کے بعد آپ کو ورڈپریس ڈیش بورڈ اس طرح مل جائے گا۔  یہ آپ سے بزنس یا ذاتی سائٹ سے پوچھتا ہے۔

2. ایڈمنسٹریٹر رول کے ساتھ ایک نیا صارف بنائیں
بلاگ شروع کرنے کے بعد یہ پہلا کام ہے۔  جب بلیو ہوسٹ آپ کے ہوسٹنگ پر ورڈپریس انسٹال کرتا ہے ، تو یہ آپ کو پہلے سے طے شدہ صارف نام ‘ایڈمن’ فراہم کرتا ہے جو اچھا نہیں ہے۔  اسپامرز اور ہیکرز آپ کے بلاگ پر اسپام اور مالویئر سے حملہ کرسکتے ہیں۔

آپ کو یہ مضبوط صارف نام اور پاس ورڈ کے ساتھ تبدیل کرنے کی ضرورت ہے۔

ورڈپریس میں صارف نام تبدیل کرنے کا کوئی بندوبست نہیں ہے۔  آپ کو نیا صارف تخلیق کرنے اور پہلے سے طے شدہ صارف ’ایڈمن‘ کو حذف کرنے کی ضرورت ہے۔

اس لیے  ’صارفوں‘ پر کلک کریں اور پھر ’نیا شامل کریں‘۔

نئے صارف کی تفصیلات درج کریں۔  صارف نام ، ای میل ، پہلا اور آخری نام
اپنے ورڈپریس بلاگ کا پاس ورڈ دیکھنے کیلئے ‘پاس ورڈ دکھائیں’ پر کلک کریں۔  اگر آپ چاہیں تو ، آپ بدل سکتے ہیں۔
کردار کو بطور ’ایڈمنسٹریٹر‘ منتخب کریں۔
اپنے ورڈپریس بلاگ اکاؤنٹ کی تفصیلات یہاں تلاش کریں۔

ورڈپریس لاگ ان یو آر ایل: https://YourDomain.com/wp-admin (اپنے ڈومین کو اپنے ڈومین نام سے تبدیل کریں)

صارف نام اور پاس ورڈ مندرجہ بالا مراحل میں دیئے گئے مطابق ہوگا۔

اب اپنے ورڈپریس اکاؤنٹ میں لاگ آؤٹ کریں اور مذکورہ لاگ ان یو آر ایل لنک کا استعمال کرکے نئے صارف نام اور پاس ورڈ کے ساتھ دوبارہ لاگ ان ہوں۔

ایک بار پھر ‘استعمال کنندہ-> تمام صارفین’ پر جائیں۔

‘منتظم’ صارف منتخب کریں اور اسے حذف کریں یا کردار کو ‘سبسکرائبر’ میں تبدیل کریں۔

3. اپنا بلاگ شروع کرنے کے بعد ایک تھیم انسٹال کریں
جب آپ بلاگ شروع کرتے ہیں تو آپ کو اپنا تھیم انسٹال کرنے یا تبدیل کرنے کی ضرورت ہوتی ہے۔  ہزاروں مفت اور ادا شدہ تھیمز ہزاروں ڈویلپرز کے ذریعہ فراہم کیے گئے ہیں۔  ایک تھیم آپ کے بلاگ کے مجموعی ڈیزائن ، انداز اور ترتیب کو بدل دے گا۔

ورڈپریس کے ذریعہ فراہم کردہ مفت تھیمز تلاش کرنے کے ل You آپ ‘ظاہری شکل -> تھیمز -> ورڈپریس آرٹ تھیمز’ پر کلک کرسکتے ہیں۔

مفت موضوعات کے ساتھ کچھ تجربات کریں اور دیکھیں کہ آپ کو کون سا زیادہ پسند ہے۔  ایک جوابی تھیم منتخب کریں تاکہ یہ اسمارٹ فون کے ساتھ مطابقت رکھتا ہو۔

ورڈپریس کے باہر سیکڑوں پریمیم تھیمز ہیں جو مختلف کمپنیوں کے ذریعہ فراہم کردہ ہیں۔  میرا پسندیدہ تھیم اسٹیو پریس کے ذریعہ تیار کردہ پیدائش ہے۔  پریمیم تھیمز میں زیادہ خصوصیات ہیں اور اپنی مرضی کے مطابق بنانا آسان ہے۔

4. اہم پلگ ان انسٹال کریں
ورڈپریس پلگ ان ایپس کی طرح ہیں جو آپ کو اپنے ورڈپریس بلاگ میں نئی ​​خصوصیات اور فعالیت شامل کرنے کی اجازت دیتی ہیں۔  آپ کو اپنا بلاگ بنانے کے لیے کچھ ضروری پلگ انز انسٹال کرنا ہوں گے۔

’’ پلگ انز -> نیا شامل کریں ‘‘ پر کلک کریں اور ان پلگ انز کو انسٹال اور فعال کرنے کیلئے تلاش کریں



۔

1. Yoast SEO: صفحہ SEO اور سائٹ کا نقشہ بنانے جیسے دیگر چیزوں کے لئے ایک بہترین پلگ ان۔

2. جیٹ پیک پلگ ان: بلیو ہسٹ کے ذریعہ پہلے ہی انسٹال ہوا ہے۔  آپ اس پلگ ان کو سیٹ اپ کرنے کے لئے جیٹ پیک پلگ ان پر کلک کریں اور پھر سیٹ اپ بٹن پر کلک کریں۔  یہ ایک بہاددیشیی پلگ ان ہے جہاں آپ رابطہ فارم ، شیئر بٹن ، سائٹ کے اعدادوشمار اور بہت سی دوسری چیزیں شامل کرسکتے ہیں۔

3. اکیسمیٹ اینٹی اسپیم: یہ پلگ ان آپ کو تبصرے کرنے والے اسپیمرز سے بچائے گا۔  یہ پلگ ان پہلے ہی بلیوہوسٹ نے انسٹال کیا ہے۔  آپ کو پلگ ان کو فعال کرنے اور ترتیبات میں جانے کی ضرورت ہے اور پھر اس پلگ ان کو استعمال کرنے کے لئے اپنی مفت API کلید حاصل کرنے کے لئے “اپنی API کلید حاصل کریں” پر کلک کریں۔

W. ڈبلیو پی سمش: تصاویر آپ کی اشاعتوں کے معیار کو بڑھانے کا ایک بہترین طریقہ ہیں ، لیکن تصاویر بہت زیادہ اسٹوریج لیتی ہیں اور اسی دوران آپ کے بلاگ کو سست کردیتی ہیں۔  یہ پلگ ان آپ کی تصاویر کے معیار کو کم کیے بغیر آپ کی شبیہہ کو بہتر بناتا ہے اور کمپریس کرتا ہے۔  اس کے نتیجے میں کم اسٹوریج اور تیز رفتار ہوتی ہے۔

اور بھی پلگ ان ہیں جن کو آپ شامل کر سکتے ہیں جیسے ’رابطہ فارم 7‘ ، گوگل تجزیات ، کسی بھی بانٹیں بٹن میں شامل کریں ، ورڈفرینس سیکیورٹی وغیرہ۔

5. پرمال لنک کو تبدیل کریں
صاف اور SEO دوستانہ یو آر ایل بنانے کا ایک بہترین طریقہ پرمال لنک ہے۔  اپنی ترتیبات کو تبدیل کرنے کے لئے صرف ترتیبات -> پرمالک پر کلک کریں۔  صرف “کسٹم ڈھانچہ” منتخب کریں اور ٹیکسٹ باکس میں /٪ پوسٹ نام٪ / درج کریں اور “تبدیلیاں محفوظ کریں” پر کلک کریں۔

6. اپنی پہلی پوسٹ شامل کریں
اب آپ کا پہلا بلاگ پوسٹ شامل کرنے کا وقت آگیا ہے۔  آپ کو اپنے بلاگ کی بنیاد پر اپنے پسندیدہ عنوان پر کم از کم 1000 لفظ بلاگ پوسٹ لکھنا چاہئے۔  امیجز آپ کے مواد کو زیادہ پرکشش بناتی ہیں لہذا اپنی پوسٹ میں معیاری تصاویر شامل کریں۔

آپ اپنے بلاگ پر استعمال کرنے کیلئے پکسابے ، کینو جیسی سائٹوں پر تصاویر تلاش کرسکتے ہیں۔

اپنی پہلی پوسٹ شامل کرنے کے لئے ‘پوسٹس -> نیا شامل کریں’ پر کلک کریں۔

تصاویر کے ساتھ اپنا عنوان اور مواد شامل کریں اور اشاعت شائع کرنے کیلئے “شائع کریں” کے بٹن پر کلک کریں۔

مبارک ہو!  آپ نے اپنا بلاگ شروع کرنے کے بعد پہلی پوسٹ شائع کی ہے۔

6. اپنے بلاگ سے پیسہ کمانا شروع کریں
مختلف لوگوں کا بلاگ شروع کرنے کا مختلف مقصد ہوتا ہے۔  کوئی اسے شوق یا ذاتی بلاگ کے طور پر استعمال کرسکتا ہے۔  کوئی اسے بزنس بلاگ کے طور پر استعمال کرسکتا ہے۔  متبادل کے طور پر ، کوئی مجھ جیسے پروفیشنل بلاگر بننا چاہتا ہے۔

تاہم ، بلاگ کے ساتھ پیسہ کمانا بلاگ شروع کرنے کا ایک عام مقصد ہے۔

اگر آپ اپنا بلاگ بنانے کے بعد رقم کمانا چاہتے ہیں تو یہ اقدامات ہیں۔

1. باقاعدہ بنیاد پر لکھیں
آپ کو اپنا بلاگ شروع کرنے کے بعد مستقل بنیاد پر لکھنا چاہئے۔  آپ کی اشاعتوں میں عمدہ تحقیق اور اصلی نظریات ہونے چاہئیں جہاں لوگوں کو کچھ نیا مل سکے۔  ایسے مواد کو لوگ پسند کرتے اور شئیر کرتے ہیں۔

آپ کو پسند کردہ زیادہ سے زیادہ کوالٹی مواد ، زیادہ ٹریفک آپ حاصل کرسکتے ہیں۔

2. اپنے بلاگ کو فروغ دیں
آپ کے بلاگ پر ٹریفک حاصل کرنے کے لئے یہ سب سے اہم مرحلہ ہے۔  ٹریفک کے بغیر پیسہ کمانا مشکل ہے۔  آپ کے بلاگ پر ٹریفک حاصل کرنے میں وقت لگتا ہے۔

آپ اپنے بلاگ پر ٹریفک حاصل کرنے کے ل many بہت ساری چیزیں کرسکتے ہیں۔

SEO سیکھیں اور اپنے بلاگ پر پیج اور آف پیج SEO SEO تکنیک کو نافذ کریں۔  اس طرح آپ گوگل سے اچھی ٹریفک حاصل کرسکتے ہیں۔
اپنے مواد کو سوشل سائٹوں جیسے فیس بک ، ٹویٹر ، لنکڈ ان ، انسٹاگرام ، پنٹیرسٹ وغیرہ پر شیئر کریں۔
دوسرے بلاگ پر تبصرے اور مہمانوں کی پوسٹس لکھیں۔
ویڈیوز بنائیں اور یوٹیوب اور دیگر ویڈیو شیئرنگ سائٹوں پر اپ لوڈ کریں
3. اپنے بلاگ پر رقم کمائیں
بلاگ شروع کرنے کے بعد یہ ہر بلاگر کا حتمی مقصد ہے۔  بلاگ سے پیسہ کمانے کے بہت سارے طریقے ہیں لیکن میں بہت ساری سفارش نہیں کرتا ہوں۔

میں اسے آسان بناؤں گا اور ابتدائی طور پر آپ کو صرف 2 راستہ تجویز کروں گا۔

آپ گوگل ایڈسینس اور ایمیزون کے ذریعہ پیسہ کما سکتے ہیں۔

یہاں ایڈسنس کے ساتھ سائن اپ کریں (اپنے بلاگ پر کچھ ٹریفک موصول ہونے کے بعد ہی کوشش کریں)۔  گوگل آپ کے بلاگ پر اسی طرح کے اشتہارات دکھاتا ہے جو آپ کو اس بلاگ پر نظر آتا ہے۔  جب کوئی وزیٹر کسی بھی اشتہار پر کلک کرتا ہے تو ، گوگل آپ کو ادائیگی کرتا ہے۔

ایک اور عمدہ طریقہ ایمیزون کے ساتھی کی حیثیت سے پیسہ کمانا ہے۔

صرف ایمیزون ایسوسی ایٹ امریکہ یا اپنے ملک (تمام بڑے ممالک میں دستیاب) کے ساتھ سائن اپ کریں۔  اپنے ایسوسی ایٹ اکاؤنٹ میں لاگ ان ہوں اور کسی بھی پروڈکٹ کے لئے ایک ملحق لنک حاصل کریں جس کو آپ اپنے بلاگ کے ذریعہ فروغ دینا چاہتے ہیں۔

جب بھی کوئی آپ کے بلاگ پر وابستہ لنک پر کلک کرکے ایمیزون جاتا ہے اور کچھ خریدتا ہے تو آپ ایمیزون سے حاصل کردہ آرڈر میں 4٪ سے 12٪ وصول کرتے ہیں۔

ابھی کسی اور طریقے کی تلاش نہ کریں کیونکہ آپ الجھن میں پڑ جائیں گے اور اپنے بلاگ کو کامیاب بنانے کے بجائے رقم کمانے پر زیادہ توجہ دیں گے۔  یہاں تک کہ بلاگنگ کے 7 سال بعد ، میں اپنے بلاگز سے حاصل کرنے کے لیے Ad ایڈسینس اور وابستہ مارکیٹنگ کو ترجیح دیتی ہوں۔

مجھے امید ہے کہ یہ گائیڈ کارآمد ہے اور اس سے آپ کو اپنا پہلا بلاگ شروع کرنے میں مدد ملے گی۔  اگر آپ کے پاس کوئی سوال ہے تو ، تبصرے کے ذریعے پوچھ سکتے ہیں یا ہم سے رابطہ کرسکتے ہیں ، اور میں آپ کو اپنا بلاگ شروع کرنے اور اسے کامیاب بنانے میں مدد کروں گی۔

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •